اخبار / دانشگاهی / جزئیات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام‌نور شهریور ۹۷ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام‌نور شهریور ۹۷

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور جزئیات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه در شهریوراعلام کرد. <>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، مرتضی محسنی با اعلام اینکه زمان ثبت‌نام آزمون بیست و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریور ۹۷، از ۲۷ تا ۳۱ مرداد است، گفت: ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و ازطریق پرتال پیام‌نور و مرکز سنجش و آزمون صورت می‌گیرد.

<>وی زمان برگزاری آزمون را ۱۱ شهریور و زمان دریافت کارت آزمون را از ۶ تا ۱۱ شهریور اعلام کرد و افزود: آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریور ۹۷، به صورت الکترونیکی در ۵ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس برگزار می‌شود.

<>معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور با اعلام اینکه هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام از طریق سایت پرداخت خواهد شد، گفت: داوطلبان به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و در شعب پرداخت نکنند.

<>داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷- ۰۲۱تماس بگیرند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷