اخبار / دانشگاهی / تغییر زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور ETPNU به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تغییر زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور ETPNU

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور ETPNU به علت تداخل در امتحانات پایان نیمسال ۹۷-۹۶ تغییر کرد و به ۱۶ تیرماه موکول شد. 
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام نور، با توجه به تداخل بیست و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU) با امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۷-۹۶، تاریخ آزمون فوق از تاریخ ۱۳ تیر ۹۷ به تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ تغییر یافت.

<>داوطلبان برای شرکت در این آزمون از ۲ لغایت ۷ تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پورتال پیام نور مرکز سنجشضمن پرداخت هزینه ۸۵۰.۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

<>کارت شرکت در بیست و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه توزیع شده و آزمون به صورت الکترونیکی در استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.

<>داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره: ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>


تاریخ خبر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷