اخبار / دانشگاهی / اعلام جزئیات ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه پیام‌نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام جزئیات ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه پیام‌نور

دانشگاه پیام‌نور در اطلاعیه‌ای زمان و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی این دانشگاه را اعلام کرد. 
<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل‌ظرفیت در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال تحصیلی 97-96 دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 26 دی تا اول بهمن از طریق سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir صورت می‌گیرد.

<>پذیرفته‌شدگان باید فایل اسکن شده مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وصفحه توضیحات) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص‌کننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان)، عکس با زمینه روشن (بدون کلاه و عینک)، تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده‌اند) با حجم حداکثر 250 کیلو بایت و با فرمت jpg یا jpeg آماده و هنگام ثبت‌نام غیر‌حضوری در سامانه ثبت‌نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند.

<>دانشجو پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک موردنیاز، برای تشکیل پرونده در زمان تعیین‌شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند. دانشجویانی که در نیمسال اول 97-96 دارای کد قبولی قبلی بوده و ثبت‌نام نکرده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو و لازم است در رشته محل جدید مجددا ثبت‌نام کنند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶