اخبار / دانشگاهی / کنکورهای ارشد و دکتری سال ۹۷ تکمیل ظرفیت ندارند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کنکورهای ارشد و دکتری سال ۹۷ تکمیل ظرفیت ندارند

<>مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) و کارشناسی ارشد گروه پزشکی و دکتری تخصصی علوم پایه و بهداشت در سال ۹۷ اجرا نمی شود.

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج چهار کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور و همچنین کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی و دکتری تخصصی علوم پایه، بهداشت و داروسازی و دندانپزشکی در شهریورماه ۹۷ اعلام شده است.

<>دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای  کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور مرحله تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

<>وی افزود: مرحله تکمیل ظرفیت تنها برای دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری اجرا می شود.

<>رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: تکمیل ظرفیت برای مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور به دلیل پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در کنکور سراسری شامل این موضوع نمی شود.

<>همچنین دکتر آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره بیان داشت: طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برای سال ۹۷ هیچ برنامه ای برای تکمیل ظرفیت در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشگاه ها اجرا نمی شود و این موضوع برای رشته های علوم پزشکی نیز صادق است.

<>رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت افزود: مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه های علوم پزشکی در کنکورهای ارشد و دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی در سال ۹۷ نخواهیم داشت.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷