اخبار / دانشگاهی / پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه جامع امام حسین (ع) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

<>به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به عنوان یکی از ۵ دانشگاه جامع برتر کشور، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۳۴ رشته دکتری تخصصی و ۸۰ رشته کارشناسی ارشد در حوزه های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) بدون آزمون سال (سهمیه استعدادهای درخشان) دانشجو می‌پذیرد.

<>این پذیرش بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی دکتری تخصصی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ و آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) بدون آزمون سال (سهمیه استعدادهای درخشان) صورت می گیرد.

<>جذب هدفمند دانشجو در این دانشگاه با همکاری حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های برتر کشور صورت می پذیرد و ثبت نام کلیه داوطلبان صرفا از طریق سایت دانشگاه انجام می شود.

<>علاقه مندان می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به سایت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نشانی https://www.ihu.ac.ir/ مراجعه کرده و در این فراخوان ثبت نام کنند.

<>تسهیلات دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای دانشجویان:

<>۱. این دانشگاه از میان کلیه داوطلبان متعهد به انقلاب اسلامی، بسیجیان، شاغلین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر سازمانهای نیروهای مسلح دانشجو می‌پذیرد.

<>۲. پذیرفته شدگان استعداد درخشان و فارغ‌التحصیلان رتبه های برتر دانشگاه در اولویت جذب و استخدام قرار خواهد گرفت.

<>۳. معرفی کلیه دانشجویان غیر بورس به سازمانها و نهادهای حاکمیتی جهت استخدام (در صورت داشتن شرایط).

<>۴. معرفی دانشجویان غیر بورس پس از فارغ‌التحصیلی به مراکز علمی و تخصصی سپاه جهت انجام خدمت مقدس سربازی (در صورت داشتن شرایط).

<>۵. جایگزین خدمت و کسر خدمت سربازی برای دانشجویان در صورت اجرای پروژه‌های واگذار شده از سوی دانشگاه و تأیید مراجع ذیربط.

<>۶. پرداخت حق الزحمه کامل پژوهشی به دانشجویان همکار و فعال در پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مطابق ضوابط دانشگاه.

<>۷. اعطا وام و تسهیلات دانشجویی تا سقف ۲ برابر علاوه بر کمک هزینه تحصیلی به پذیرفته شدگان رتبه‌های اول آزمون کتبی سازمان سنجش.

<>۸. شرکت در کارگاه های مهارت افزایی، برنامه های فوق برنامه و بهره برداری از امکانات ورزشی برای دانشجویان رایگان است.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع  دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3



تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲