اخبار / دانشگاهی / نحوه آموزش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ترم آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه آموزش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ترم آینده

<>به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکی صدیق گفت: ترم تحصیلی دانشگاه ها رسما از ۱۵ شهریورماه آغاز می شود و این موضوع به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شده است.

<>وی درباره آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش در برخی جاها که امکان تشکیل کلاس حضوری را داشته باشند به صورت ترکیبی خواهد بود.

<>معاون آموزشی وزیر علوم افزود: در اکثر دوره های کارشناسی آموزش به صورت الکترونیکی و در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا دروس عملی و کارگاهی،  آنجایی که امکان تشکیل کلاس حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد کلاس ها به صورت ترکیبی خواهد بود.

<>وی ادامه داد: در ماه های گذشته در جهت آموزش، ترویج و فرهنگ سازی در حوزه یادگیری الکترونیکی صدها، سند و جزوه آموزشی چاپ شده است و همین طور دهها فیلم آموزشی در مباحث مختلف مربوط به آموزش الکترونیکی در دسترس علاقمندان استادان و دانشجویان قرار گرفته و چندین نشست تخصصی برگزار شده است این ها فضا را برای ما آماده سازی می کند تا با یک تجربه و آمادگی بیشتر وارد ترم آینده شویم.

<>وی تاکید کرد: با توجه به شیوه ویروس کرونا و پیش بینی هایی که در وزارت بهداشت می شود به نظر می رسد آموزش حضوری ما مثل قبل منتفی باشد و ۱۵ شهرویور که شروع ترم است امیدواریم آمادگی داشته باشند دانشگاه ها دروس خود را با محوریت آموزش الکترونیکی ارائه دهند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹