اخبار / دانشگاهی / نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد این هفته اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد این هفته اعلام می‌شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد، جمعه ۱۷ مرداد و شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ برگزار شد.

<>در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۰ درصد در جلسه آزمون حاضر شدند. از میان حاضران در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۲۲۹ هزار و ۳۹۷ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

<>ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ میزان ۱۵۷ هزار نفر اعلام شده بود.

<>پیش از این فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شد: قرار بود نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در هفته آخر مهرماه اعلام شود اما به دلیل شرایط حاد بیماری کرونا و برخی محدودیت‌های اعمال شده، موجب شد روند برگزاری مصاحبه‌های عملی برخی رشته‌ها و دانشگاه‌ها در آزمون کارشناسی ارشد در زمان طولانی‌تر برگزار شود.

<>وی اضافه کرد: با توجه به طولانی شدن روند مصاحبه‌ها و آزمون‌های عملی برخی از این رشته‌ها مقرر شد نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ تا ۵ آبان ماه اعلام شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹