اخبار / دانشگاهی / نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۸ چهارشنبه منتشر می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۸ چهارشنبه منتشر می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی کد رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ روز چهارشنبه ۶ آذرماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

<>داوطلبان پذیرفته‌شده نهایی باید برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به مفاد اطلاعیه‌ای که همراه با اعلام اسامی منتشر می‌شود به محل قبولی مراجعه کنند.

<>مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از روز پنجشنبه (۲۳ آبان ماه) آغاز شد و با توجه به تمدید مجدد فرصت انتخاب رشته، روز پنجشنبه ۳۰ آبان به پایان رسید.

<>این مرحله به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، شبانه، پیام‌نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگران، مجازی و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد. ظرفیت پذیرش در کد رشته‌های همه مؤسسات آموزش عالی این مرحله به جز دانشگاه آزاد اسلامی، ۵۷ هزار و ۳۰ نفر بود و در نهایت ۳۱ هزار و ۲۶۹ نفر در این مرحله (به جز کدرشته های دانشگاه آزاد) شرکت کردند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸