اخبار / دانشگاهی / میزان ساعت دروس عملی و تئوری دانشگاه فنی وحرفه ای تغییر کرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

میزان ساعت دروس عملی و تئوری دانشگاه فنی وحرفه ای تغییر کرد

<>ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ملزم است آموزشی را ارائه دهد که منتهی به نیاز جامعه و بازار کار شود در این راستا بسیاری از سرفصل های دروس دانشگاهی را تغییر داده و اکنون سرفصل های ارائه شده مطابق با نیاز روز جامعه است.

<>وی ادامه داد: در تعیین سرفصل ها نیز دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعت  و آموزش و پرورش با همکاری هم سرفصل ها را تعیین کرده اند و اکنون بیش از یکسال است که دانشجویان دانشگاه با سرفصل های جدید وارد دانشگاه می شوند.

<>رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: درکنار این موضوع ما سعی کرده ایم وزن بیشتری به ساعت های دروس عملی دانشجویان اختصاص دهیم، ۶۰ تا ۷۰  درصد ساعت دروس دانشگاه در برنامه جدید عملی است. ضمن اینکه توجه خاصی به تجهیزات، ارتقای خوابگاه ها و آزمایشگاه ها شده است و در سال جاری ۲۱۰ میلیارد تومان به تامین تجهیزات اختصاص داده شده و در مقایسه با سال قبل رشد خوبی داشته است.

<>وی ادامه داد: کد رشته محل برخی رشته ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند نیز صفر شده و به جای آن رشته های جدیدتری تعریف شد طی دو سال گذشته بالای ۶۰۰ کد رشته محل جدید ایجاد شده است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹