اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی آغاز شد

<>مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ آغاز شد و داوطلبان با مطالعه اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام می توانند تا شنبه دوم تیر ۹۷ در این آزمون ثبت نام کنند.

<>به گزارش خبرنگار مهر، در فرصت اول ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ که از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شد و تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ ادامه داشت، تعداد ۷۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کردند.

<>پذیرش در ۱۶ رشته از رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

<>اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ روز ۲۸ خرداد ۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا دوم تیر ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

<>کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

<>آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷