اخبار / دانشگاهی / مهلت شرکت در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت شرکت در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با اعلام رشته‌محل‌های جدید تمدید شد.

<>به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

<>جداول کدرشته محل های جدید مربوط به مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲