اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۰ دیماه تمدید شد.

<>با توجه به اعلام اصلاحات جدید و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۱۶ دی ماه ۹۹ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

<>متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

<>آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۰ دی ۹۹ ، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

<>با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده رشته های خود را انتخاب یا ویرایش کنند.

<>آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام، دانشجوی سال آخر هستند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ موفق به اخذ مدرک کاردانی خود می‌شوند لازم است در زمان ثبت‌نام میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۹ را در تقاضانامه ثبت‌نام در این مرحله از پذیرش به‌صورت دقیق و صحیح درج کنند.

<>متقاضیان علاوه بر آن باید فرم مخصوص معدل مندرج در اطلاعیه را تکمیل کرده و به تأیید مؤسسه محل تحصیل مقطع کاردانی خود رسانده و نزد خود نگهداری کنند.

<>در صورت عدم درج صحیح معدل کل و یا میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ تعیین شده در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و یا فرم معدل، مطابق ضوابط قبولی این‌دسته از متقاضیان لغو خواهد شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹