اخبار / دانشگاهی / مراکز پیام نور اجازه معرفی دانش پذیر به موسسات فراگیر ندارند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مراکز پیام نور اجازه معرفی دانش پذیر به موسسات فراگیر ندارند

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
معــاون آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: هیچ یک از مراکز دانشگــاه پیـــام نور اجازه ندارند، دانشجویی را به موسسات برگزار کننده دوره های فراگیر ارجاع دهند.

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: موسسات برگزار کننده دوره فراگیر هیچ کدام با دانشگاه پیام نور ارتباط کاری و همکاری ندارند و مدارکی که ارایه می هند غیرقانونی است.

وی ادامه داد: این موسسات تحت مسئولیت خود کلاس های تقویتی برگزار می کنند که دانشگاه پیام نور آن را تایید نکرده و مدارک مربوط به این دوره ها را نیز قبول ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: هیچ یک از مراکز دانشگاه پیام نور اجازه ندارند دانشجویی را به این موسسات ارجاع دهد.

به گزارش مهر، درحالی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور هرگونه همکاری با موسسات برگزار کننده دوره فراگیر را نفی می کند که برخی از متقاضیان دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اعلام کرده اند که مراکز پیام نور متقاضیان را به این موسسات ارجاع می دهند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه پیام نور 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵