اخبار / دانشگاهی / شرکت ۴۰ هزار نفر در فراگیر ارشد پیام نور/ فردا آخرین مهلت ثبت نام به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فردا آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت ۱۷) ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸ آذرماه پایان می یابد. 
<>حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تا ۸ صبح امروز تعداد ۴۰ هزار و ۸۱۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

<>وی افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تایید مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در این آزمون ثبت نام کنند.

<>توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ بر روی سایت ســازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر است.

<>وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار می شود و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵