اخبار / دانشگاهی / شرایط ادامه تحصیل المپیادی ها در دوره بدون آزمون ارشد اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شرایط ادامه تحصیل المپیادی ها در دوره بدون آزمون ارشد اعلام شد

شرایط ادامه تحصیل ۱۵ نفر اول برگزیده المپیاد علمی دانشجویی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد طبق آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ارسال تقاضای ۱۵ نفر اول برگزیده المپیاد علمی دانشجویی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد طبق آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ تاریخ ۵ مرداد ۹۳ را اعلام کرد. <>نتایج مرحله نهایی بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در بیست رشته بر روی سایت المپیاد دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیhttp://olympiad.sanjesh.org  درج شده است.

<>۱۵ نفر اول اسامی اعلام شده مرحله نهایی «بیست و دومین» و  «بیست و یکمین» المپیاد دانشجویی (کسانی که سال قبل نامه معرفی نگرفته‌اند) که مقطع کارشناسی خود را به پایان رسانده‌اند، باید درخواست خود مبنی بر معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد را با مشخصات ذیل از طریق آدرس ایمیل [email protected]  از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ شهریور ۹۶ ارسال کنند.

<>پس از پایان زمان مقرر به درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود.

<>مشخصات مورد نیاز در درخواست ارسالی شامل : نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، شماره تلفن یا موبایل، رشته المپیاد، رتبه کسب شده در المپیاد، نام دانشگاه  محل تحصیل مدرک کارشناسی، کپی مدرک کارشناسی یا گواهی موقت کارشناسی یا تسویه حساب از دانشگاه: (اسکن یکی از مدارک فوق باید همراه درخواست از طریق ایمیل ارسال شود)، کد رشته محل، نام رشته، نام گرایش و نام دانشگاه مورد تقاضا است.

<>متقاضی باید فقط یک کدرشته‌محل در زیرمجموعه کدرشته‌امتحانی المپیادی که در آن شرکت کرده‌است از دفترچه شماره ۲ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ و با توجه به رتبه‌ کسب شده در المپیاد انتخاب کند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶