اخبار / دانشگاهی / زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد

<>دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مصوبه به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری گفت: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آزمون‌های ملی کشوری به بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ منتقل شود.

<>وی افزود: بر اساس این مصوبه کنکورهای دکتری و ارشد که قرار بود در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود، به تعویق می‌افتد.

<>رئیس سازمان سنجش درباره زمان‌های جدید کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ گفت: کنکور دکتری ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

<>به گزارش مهر، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

<>پیش از این زمان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تغییر یافته بود.

<>همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ به دلیل مراقبت ناشی از شیوع بیماری کرونا از جمعه ۹ اسفند ۹۸ به پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر یافته بود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸