اخبار / دانشگاهی / زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری پیام نور اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری پیام نور اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ این دانشگاه را اعلام کرد.

<>ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به نشانی https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

<>پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

<>پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

<>تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می‌شود، بنابراین کلیه دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن کلیه مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.

<>انتخاب واحد دانشجویان از ۲ لغایت ۶ شهریورماه سال جاری انجام می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3



<>

تاریخ خبر دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱