اخبار / دانشگاهی / زمان برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی دانشجویان کارشناسی پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی دانشجویان کارشناسی پیام نور

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، معصومه حسینی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور آشنایی دانشجویان با محیط آزمون آنلاین و همچنین اطلاع از تاریخ دروس عمومی که قرار است امتحان دهند، آزمون آزمایشی دروس عمومی را در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه سال جاری راس ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و سراسری برگزار می کند. همچنین پس از آزمون آزمایشی یاد شده سامانه در دسترس بوده و امکان ورود دانشجویان به سامانه  آزمون و بررسی وضعیت دروس امتحانات عمومی فراهم است.

<>وی افزود: این اقدام در جهت کاهش استرس و ایجاد امنیت خاطر برای دانشجویان در زمان امتحان اصلی صورت می گیرد و دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

<>رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور یادآور شد: در فایل راهنمای آزمون دروس عمومی تمام دانشجویان کارشناسی، تمامی مراحل و نحوه ورود دانشجویان به سامانه لحاظ شده است تا دانشجویان برای ورود به آزمون اصلی پایان ترم خود با مشکلی مواجه نشوند.

<>حسینی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه خواست در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹