اخبار / دانشگاهی / جزئیات آزمون عملی رشته بازیگری در کنکور ارشد ۹۷ منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات آزمون عملی رشته بازیگری در کنکور ارشد ۹۷ منتشر شد

<>جزئیات تاریخ، نحوه پرینت کارت ورود به جلسه و زمان و نحوه برگزاری آزمون عملی رشته بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که در رشته بازیگری از کدرشته امتحانی ۱۳۵۷ آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود (از طریق سایت سازمان سنجش و یا سایت دانشگاه آزاد) در موعد مقرر اقدام و هزینه برگزاری پروژه عملی آزمون مذکور را پرداخت کرده و حداقل یکی از کد رشته محل‌های تحصیلی بازیگری را انتخاب کرده اند می توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله نسبت به اعلام علاقه‌مندی و پرداخت هزینه اقدام نکرده و یا در تاریخ برگزاری آزمون پروژه غایب جلسه آزمون باشند، نتیجه پروژه یا آزمون عملی برای آنها به صورت نمره صفر «۰» منظور شده و نمره کل نهایی آنها با اعمال نمره صفر «۰» پروژه آزمون عملی محاسبه خواهد شد.

<>داوطلبانی که منحصراً متقاضی تحصیل در این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند نیز باید به شرکت در آزمون پروژه عملی اقدام کنند.

<>مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ مطابق جدول اعلام شده در روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیر ماه ۹۷ در دانشکده هنر دانشگاه تربیت واقع در تهران، تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و شهید چمران برگزار می‌شود.

<>داوطلبان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه قبل از ساعت ۸ صبح (از ساعت ۷:۳۰) با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و نیز پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد ۹۷ در محل آزمون حضور داشته باشند.

<>داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی اقدام کرده‌اند، لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه در آزمون مرحله دوم رشته بازیگری از روز جمعه ۲۲ تیر ۹۷ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

<>برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

<>داوطلبان باید اسناد و مدارک مربوط به سوابق بازیگری (مانند بروشور، پوستر یا عکس) و دیگر فعالیت‌های تئاتری اعم از آموزشی، پژوهشی و هنری را همراه داشته باشند و آن را ارائه دهند.

<>داوطلبان باید آمادگی برای اجرای یک قطعه نمایش به صورت بداهه و اجرای یک قطعه منتخب که پیشتر به آگاهی داوطلب رسیده‌ است را داشته باشند.

<>داوطلبان خانم‌ باید تک‌گویی «الکترا» در صفحات ۱۸۹ و ۱۹۰ از نمایشنامه «الکترا» اثر «سوفوکل» ترجمه «محمد سعیدی» انتشارات علمی و فرهنگی سال ۱۳۷۵ را اجرا و بازی کنند. 

<>داوطلبان آقا نیز لازم است تک گویی «مارک آنتونی» در صفحات ۷۹۰ و ۷۹۱ از نمایشنامه «ژولیوس سزار» در کتاب «مجموعه آثار نمایشی ویلیام شکسپیر» جلد اول، ترجمه «علاالدین پازارگاردی»، انتشارات سروش، سال ۱۳۷۵ را اجرا و بازی کنند. 

<>

<>جدول زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

روز تاریخ حرف اول نام خانوادگی یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷ از حرف «الف» تا حرف «تف» دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ از حرف «تق» تا حرف «ر» سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ از حرف «ز» تا حرف «غ» چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ از حرف «ف» تا حرف «مح» پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ از حرف «مخ» تا حرف «ی»

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷