اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مهلت جدید ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون این دوره‌ها از امروز ۲۵ خرداد آغاز شد و تا شنبه ۳۱ خرداد ادامه دارد.

<>داوطلبان توجه کنند ثبت نام وقتی تکمیل شده است که شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

<>هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

<>داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی - غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه مندی به رشته های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

<>اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

<>آن دسته از متقاضیان که در بازه زمانی تعیین شده (از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹) موفق به ثبت نام شده اند می توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

<>همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت نام در اردیبهشت نشده اند نیز می توانند نسبت به ثبت نام در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

<>آزمون رشته های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹