اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر در این آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز شنبه ۹ تیرماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

<>مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته اصلاحات از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام کنند.

<>وی در مورد متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سوی آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

<>کریمیان خاطرنشان کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

<>وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۹ تیر ماه نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

<>مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد پیش از ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه‌های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

<>بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد.



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳