اخبار / دانشگاهی / ثبت نام نودانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از ۲۵ مهر آغاز می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام نودانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از ۲۵ مهر آغاز می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای از روز جمعه ۲۵ مهر ۹۹ آغاز می شود.

<>ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان جدید رشته های مختلف تحصیلی در تمامی دانشکده/آموزشکده های تابعه با توجه به شیوع ویروس کرونا صرفاً به صورت مجازی انجام می گیرد. بنابراین متقاضیان از مراجعه حضوری به دانشکده های محل قبولی خود جداً خودداری کنند.

<>ثبت نام تمامی پذیرفته شدگان از ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۲۵ مهرماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ انجام ادامه خواهد داشت.

<>6بدیهی است با توجه به شرایط کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، تأخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و ضرورت شروع به موقع کلاس ها براساس تقویم آموزشی دانشگاه، تمدید بازه فوق امکان پذیر نخواهد بود.

<>تمامی پذیرفته شدگان، اعم از ورودی های مهر و بهمن می بایست نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. بنابراین عدم ثبت نام اولیه، به منزله انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد. آدرس سامانه، مدارک لازم  و سایر موارد ضروری برای ثبت نام به زودی اعلام می شود.

<>بنابراین، متقاضیان موظفند اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه های بعدی که در سایت دانشگاه فنی و حرفه ای (به آدرس؛ tvu.ac.ir)  و سایت دانشکده/آموزشکده های محل قبولی خود درج خواهد شد، کسب کنند.

<>پیش بینی می شود، برای دانشجویانی که ورودی مهر بوده و مدارک لازم برای قطعی کردن ثبت نام را از طریق سامانه مجازی ثبت نام  ارائه می کنند، کلاس ها به صورت مجازی و از تاریخ ۲۹ مهر آغاز می شود.

<>تاریخ دقیق و جدول زمان بندی شروع کلاس های نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۴۰۰ دانشجویان نو ورود در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹