اخبار / دانشگاهی / ثبت نام غیرحضوری ترم تابستان دانشگاه پیام نور آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام غیرحضوری ترم تابستان دانشگاه پیام نور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز گفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از امروز دوشنبه ۱۶ تیرآغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.
<>وی افزود: تمام دانشجویان می توانند در مهلت مقرر از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و از مسیر ثبت نام- عملیات ثبت نام - ثبت نام اصلی جهت انتخاب واحد در ترم تابستان اقدام کنند.

<>مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ترم تابستان دانشگاه پیام نور با نگاه مثبت به شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است، تشریح کرد: در این ترم امکان مهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه ها در دانشگاه پیام نور و بالعکس با هدف تسهیل فارغ التحصیلی دانشجویان فراهم شده و پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۷تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکانپذیر است.

<>وی گفت: با عنوان اینکه تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس ها از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴ مردادماه است، افزود: دروس نظری قابل ارئه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح کشور/ منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی استانی یا دفتر آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای) ارائه می‌شود.

<>بهروز با عنوان اینکه امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد و دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی شود، افزود: سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو ۸  واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است.

<>وی تاریخ برگزاری امتحانات را از ۲۶مردادماه لغایت ۴ شهریورماه سال جاری عنوان کرد و گفت: ارزشیابی دروس مطابق دستورالعمل نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹