اخبار / دانشگاهی / تازه ترین آمار شرکت در کنکور ارشد ۹۹ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تازه ترین آمار شرکت در کنکور ارشد ۹۹

<>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ پایان می پذیرد.

<>حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است و داوطلبان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت نام کنند.

<>وی گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه ها و موسسات دولتی و دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و پردیس های خودگردان برگزار می شود.

<>مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: با توجه به اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، داوطلبانی که تاکنون در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت نام نکرده اند و همچنین داوطلبانی که در این فرصت نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نامی خود اقدام کنند.

<>وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۷ آذر ۹۸ تعداد ۳۷۳ هزار و ۱۰ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و توصیه می شود سایر داوطلبان در مهلت باقیمانده در آزمون ثبت نام کنند.

<>توکلی تاکید کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

<>وی گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸