اخبار / دانشگاهی / تاثیر ۲۰ درصدی معدل در فراگیر ارشد / ظرفیت پذیرش ۳۳ هزار نفری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ظرفیت پذیرش ۳۳ هزار نفری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گفت: معدل دوره کارشناسی در آزمون فراگیر ۲۰ درصد تاثیر دارد.
<>دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به تاثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به داوطلبان اکیدا توصه می شود که معدل خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه و با دقت در فرم ثبت نام درج کنند.

<>وی افزود: معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن تاثیر ۲۰ درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

<>توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۱۹۷ رشته - گرایش و ۵ گروه آموزشی شامل گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی - مهندسی، کشاورزی و هنر برگزار می شود.

<>وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۲ بهمن تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دارد و می توانند از آن پرینت تهیه کنند.

آزمون جمعه ۱۵ بهمن برگزار می شود.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سئوالات آزمون ها مطابق جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس هر گروه آموزشی طراحی می شود. این آزمون چند گزینه ای است و نمره منفی ندارد.

<>وی درباره ظرفیت پذیرش در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گفت: ظرفیت پذیرش ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر است.

<>توکلی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی در دهه دوم اسفند ماه ۹۵ از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

<>وی اظهار داشت: تا امروز ۶ آذرماه ۹۵ تعداد ۳ هزار و ۵۸۹ داوطلب برای شرکت در آزمون فراگیر ارشد ثبت نام کرده اند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵