اخبار / دانشگاهی / بازنگری در 50 سرفصل درسی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بازنگری در 50 سرفصل درسی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از بازنگری در 50 سرفصل درسی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای خبر داد. <>سیدعطالله سینایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد:‌ قدمت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به نیم قرن می‌رسد، دوره‌ای این دانشگاه جزو سازمان فنی‌وحرفه‌ای بود ولی بعدا از آن منفک شد. نکته قابل توجه آن است که کمتر در این دانشگاه به بازنگری دروس توجه شده است، ولی از آنجایی که رشد فناوری چشم‌گیر است و دانشگاه نیز از این جهت همگام با این فناوری‌ها حرکت نکرده، لازم است که با جدیت موضوع بازنگری دروس دنبال شود.

<>وی ادامه داد: البته این عقب‌ماندگی به معنای عقب ماندن از سایر دانشگاه‌ها نیست ولی از آنجایی که ما با بازار کار بیشتر در تعامل هستیم باید بازنگری دروس را با جدیت دنبال کنیم.

<>معاون آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای بیان کرد: براساس اجازه وزارت علوم به دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای باید، شورای برنامه‌ریز گسترش آموزشی در این دانشگاه ایجاد شود. ما مقدمات تشکیل این شورا را فراهم کرده‌ایم و هنوز با اینکه این شورا به صورت کامل تشکیل نشده است، 156 رشته دانشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفتند و در بیش از 50 درس اصلاحات لازم انجام شده است.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷