اخبار / دانشگاهی / ایجاد بیش از ۶۰۰ کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ایجاد بیش از ۶۰۰ کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای

<>ابراهیم صالحی عمران درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ملزم است آموزشی را ارائه دهد که منتهی به نیاز جامعه و بازار کار شود در این راستا بسیاری از سرفصل‌های دروس دانشگاهی را تغییر داده و اکنون سرفصل‌های ارائه شده مطابق با نیاز روز جامعه است.

<>وی ادامه داد: در تعیین سرفصل‌ها نیز دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعت و آموزش و پرورش با همکاری هم سرفصل‌ها را تعیین کرده اند و اکنون بیش از یکسال است که دانشجویان دانشگاه با سرفصل‌های جدید وارد دانشگاه می‌شوند.

<>رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: کد رشته محل برخی رشته‌ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند نیز صفر شده و به جای آن رشته‌های جدیدتری تعریف شد به طوری که طی دو سال گذشته بالای ۶۰۰ کد رشته محل جدید ایجاد شده است.

<>وی افزود: این کد رشته‌ها به بازار کار نزدیک تر است و این ها بخشی از کارهایی است که دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای طرح ساماندهی دانشگاه انجام داده است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش

تاریخ خبر یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹