اخبار / دانشگاهی / انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۲ امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۲ امروز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۵ دیماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از ساعت ۱۲ سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت دارند پرینت آن را تهیه کنند.<>وی افزود: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای آزمون براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

<>مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

<>توکلی خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند.

<>وی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶