اخبار / دانشگاهی / امکان مجدد برای ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان مجدد برای ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فراهم شد

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام در دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای از 8 تا 12 مرداد ماه خبر داد.

<>دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۷ که پذیرش در آن‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است، از روز یکشنبه ششم خرداد ماه، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده بود که و با در نظر گرفتن مهلت تمدیدشده ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه جاری پایان پذیرفت.

<>وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه گزارش شده تعداد 32 هزار و 680 داوطلب در دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای ثبت‌نام کردند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فرصت مجددی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داطلبان و حتی افرادی که مایل به ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۷ باشند، در نظر گرفته شده است که داوطلبان از 8 تا 12 مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش و یا ثبت نام مجدد اقدام کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷