اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت نام مجدد در کنکور ارشد ۹۹ در نیمه بهمن ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت نام مجدد در کنکور ارشد ۹۹ در نیمه بهمن ماه

<>به گزارش خبرنگار مهر، به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در نظر گرفته شد.

<>داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>پیش از این در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

<>به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

<>کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸