اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت درخواست پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت درخواست پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

<>سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

<>به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو  در تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل فوق دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

<>متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می توانند از روز پنجشنبه ۱۱ دی تا روز سه‌شنبه ۱۶ دی ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی اقدام کنند. 

<>بر این اساس اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از روز پنجشنبه ۱۱ دی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3


<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹