اخبار / دانشگاهی / افزایش سقف نمره میان ترم از ۶ به ۸ نمره - کاهش صفحات منابع درسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش سقف نمره میان ترم از ۶ به ۸ نمره - کاهش صفحات منابع درسی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از ا فزایش سقف نمره میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور از ۶ نمره به ۸ نمره خبرداد.
<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابوالفضل فراهانی با اشاره به تصویب افزایش نمره میان ترم در شورای آموزشی دانشگاه گفت: سقف نمره میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور از ۶ نمره به ۸ نمره افزایش می یابد و در اولین فرصت ممکن پس از اعمال تغییرات در سیستم گلستان اجرایی خواهد شد.

<>وی افزود: نمره میان ترم به دانشجویانی تعلق می گیرد که طبق برنامه های اعلام شده دانشگاه، حضور کافی در کلاس های درس داشته باشند و طبیعتا نمره پایان ترم کسانی که به صورت غیرحضوری تحصیل کرده و در آزمون میان ترم شرکت نمی کنند، طبق روال قبل با اعمال ضریب مربوطه محاسبه خواهد شد.

<>معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، همچنین از کاهش تعداد صفحات منابع درسی به ازای هر واحد درسی خبر داد و گفت: منابع درسی دانشجویان مقطع کارشناسی به ازای هر واحد درسی ۱۰۰ صفحه وبرای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به ازای هر واحد درسی ۱۲۰ صفحه در نظر گرفته می شود.

<>معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: پس از بررسی و بازنگری منابع درسی از سوی گروه های آموزشی، سقف تعداد صفحات متناسب با واحدهای درسی اعمال خواهد شد.

<>وی اذعان داشت: بانک سوال دانشگاه مکلف به طرح سوالات از صفحات تعیین شده بوده و چنانچه گروه های آموزشی منبع درسی را بیشتر از سقف صفحات تعیین شده، معرفی کند، صفحات مازاد در فرایند ارزیابی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و از پروسه طرح سوال حذف می شود.

<>فراهانی یادآور شد: ۱۰۰ یا ۱۲۰ صفحه، از ابتدای منبع و بر اساس فصولی که گروه آموزشی مربوطه در ابتدای ترم اعلام کرده، تعیین می شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع
دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶