اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج پذیرش «کاردانی فنی و حرفه‌ای» و «کاردانی به کارشناسی» به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج پذیرش «کاردانی فنی و حرفه‌ای» و «کاردانی به کارشناسی»

<>به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر افزود: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

<>وی در مورد پذیرفته‌شدگان نهایی ظرفیت‌های خالی مانده کدرشته محل‌های مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۱، گفت: در این مرحله ۹ هزار و ۵۴۲ نفر برای پذیرش ثبت نام کردند که این تعداد ۹ هزار و ۳۹۹ داوطلب پذیرش شدند.

<>مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

<>کریمیان در مورد پذیرفته‌شدگان نهایی ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ نیز گفت: در این مرحله حدود ۷ هزار و ۴۹۷ داوطلب ثبت‌نام کردند که ۷ هزار و ۲۶۱ داوطلب پذیرش شده‌اند.

<>مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد:پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

<>کریمیان به داوطلبان پذیرفته شده توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در مورد پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را به دقت مطالعه کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های
کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱