اخبار / دانشگاهی / اضافه شدن 20 رشته در مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اضافه شدن 20 رشته در مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: وزارت علوم مجوز 20 رشته در حوزه‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه در مقطع ارشد برای سال تحصیلی جدید را صادر کرده است.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به صدور مجوز در 20 رشته در مقطع کارشناسی ارشد برای جذب دانشجو در این دانشگاه اظهار داشت: 20 پرونده جذب دانشجو برای مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه به وسیله معاونت آموزشی تکمیل و به شورای گسترش وزارت علوم ارسال شد.
وی بیان کرد: این 20 رشته در حوزه‌های فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه برای سال تحصیلی جدید بوده و داوطلبان می‌توانند در این رشته‌ها جذب دانشگاه پیام نور شوند.
سخنگوی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: این کار با هدف گسترش تحصیلات تکمیلی و ارائه خدمات به داوطلبان و علاقمندان تحصیل در این دانشگاه است. 
صدر گفت: داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند از طریق کنکور سراسری و یا دوره‌های فراگیر جذب این رشته‌ها در این مقطع شوند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵