اخبار / دانشگاهی / اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ به تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ و اصلاحات مربوط به آن در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۳، تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته شامل (اصلاحات، رشته‌محل‌های جدید و ...) منتشر شد.

<>داوطلبان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۹ مرداد تا روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در این اطلاعیه نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

<>در ضمن داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه‌های ۳ و ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته، در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به اصلاحات اعلام شده در اطلاعیه‌ها توجه لازم داشته باشند.

<>جداول رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳