اخبار / دانشگاهی / ارائه مهلت مجدد ثبت نام کاردانی به کارشناسی در خردادماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه مهلت مجدد ثبت نام کاردانی به کارشناسی در خردادماه

<>فاطمه زرین آمیزی - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی از روز ۱۷ اردیبهشت ۹۹ آغاز شد و شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ پایان یافت.

<>وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشدند امکان مجددی برای ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ فراهم شده است.

<>سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: تمامی داوطلبان اعم از کسانی که ثبت نام کرده اند و کسانی که موفق به ثبت نام در این دوره ها نشده اند می توانند از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تا روز شنبه ۳۱ خرداد در این دوره ثبت نام کنند.

<>زرین آمیزی تاکید کرد: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

<>سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ لازم است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام کنند.

<>وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش در کدرشته های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است. آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹