اخبار / دانشگاهی / آمار ثبت‌نام‌کنندگان دوره کاردانی به کارشناسی موسسات غیردولتی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آمار ثبت‌نام‌کنندگان دوره کاردانی به کارشناسی موسسات غیردولتی اعلام شد

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۴۰۰۰ داوطلب در دوره‌های کاردانی به کارشناسی موسسات غیر دولتی خبر داد و گفت: این مهلت روز گذشته ۲۷ آبان پایان یافت.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام و پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۷ روز گذشته پایان یافت.

وی در ادامه افزود: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و بر اساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در رشته‌های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۷، داوطلبان تا ساعت ۲۴ شب گذشته، یکشنبه ۲۷ آبان فرصت داشتند در این دوره ثبت نام کنند.

به گفته وی، در این مرحله، پذیرش دانشجو برای مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی منحصراً در رشته‌های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های آزمون مربوط صورت می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار گزارش شده اولیه تعداد ۴۱۷۶ نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند و آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷