اخبار / دانشگاهی / آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد از ۲۸ بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد از ۲۸ بهمن

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ۹۸ از ۲۸ بهمن فراهم می شود.

<>حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند در روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده کنند و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند.

<>وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز می توانند در در روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند در آزمون ثبت نام کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کرده اند.

<>وی خاطرنشان کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان، از روز یکشنبه ۲۸ بهمن تا روز چهارشنبه اول اسفند روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

<>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷