اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از 7 خرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از 7 خرداد

<>سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از روز یکشنبه 7 خرداد خبر داد.

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 می‌توانند از روز یکشنبه 7 تا روز شنبه 13 خرداد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت‌نام کنند.

<>همه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم‌کردن مدارک و اطلاعات مورد‌نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور مراجعه و ثبت‌نام کنند.

<>ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود و داوطلبان باید همزمان با ثبت‌نام، رشته‌محل های تحصیلی خود را در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما ثبت کنند.

<>هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود و داوطلبان باید با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و مبلغ 250.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند.

<>داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، 51.000 (پنجاه و یک‌هزار) ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به شرکت در گزینش رشته‌های این مؤسسات پرداخت کنند.

<>دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی همزمان با ثبت‌نام در روز یکشنبه 7 خرداد در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. همچنین پذیرش در برخی از رشته‌های این آزمون، براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود که اطلاعات کامل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج شده است.

<>آزمون رشته‌هایی که پذیرش در آنها «با آزمون» است، روز جمعه 31 مرداد برگزار می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶