اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور از امروز

<>رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: متقاضیان شرکت در بیست و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از امروز شنبه ۲۲ دی‌ماه تا ۲۷ دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>به گزارش ایسنا، دکتر بهنوش سلیم بهرامی، ضمن اعلام جزئیات برگزاری آزمون زبان دکتری این دانشگاه گفت: بیست و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور سوم بهمن ماه ۹۷ به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، شیراز و مشهد برگزار می‌شود.

<>وی ادامه داد: کارت ورود به جلسه هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور نیز از اول تا سوم بهمن توزیع می‌شود.

<>دکتر سلیم بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام در آزمون این دوره، مبلغ ۸۵۰ هزار ریال است که باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home پرداخت شود. داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷