اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام‌نور از ۲۴ شهریور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام‌نور از ۲۴ شهریور

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۴ شهریورماه آغاز می شود.

<>ضمناً روند ثبت نام به شرح ذیل است:

<>۱-  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول ۹۸-۹۹ و بصورت غیرحضوری انجام می شود.  پذیرفته شدگان  لازم است با مراجعه به سامانه به آدرس:  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

<>پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می شود) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

<>پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.  
 تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
 تصویر کارت ملی (پشت و رو)     
 عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری ۴ قطعه)
 مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
 تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود).

<>همچنین دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای تمام دانشجویان فراهم کرده و دانشجویان از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸