اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام آزمون بسندگی زبان عربی پیام نور از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام آزمون بسندگی زبان عربی پیام نور از اول اردیبهشت ۱۴۰۰

<>به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال) دانشگاه پیام نور در روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

<>متقاضیان شرکت در این آزمون از اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

<>زمان دریافت کارت آزمون ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ بوده و هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود.

<>در صورت ثبت نام و عدم شرکت در آزمون وجه مذکور قابل استرداد نیست و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

<>دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج البلاغه، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ اسلام و فلسفه دین و مدرسی معارف اسلامی، چنانچه تمایل به ارائه مدرک آزمون زبان انگلیسی (ETPNU) را نداشته باشند، می‌توانند گواهی قبولی در این آزمون را تا قبل از برگزاری آزمون جامع ارائه دهند.

<>متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰