منابع، جزوات و سوالات آزمونهای استخدامی / سوالات مربیگری بدنسازی و پرورش اندام درجه3 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

سوالات مربیگری بدنسازی و پرورش اندام درجه3

جامع ترین مجموعه نمونه سوالات مربیگری بدنسازی درجه 3

در 155 صفحه بیش از 800 سوال از آزمون های برگزار شده (همراه با پاسخنامه تستی).

اکثر سوالات دارای پاسخ تستی می باشند اما پیشنهاد می شود حتما مبحث مربوطه در کتاب منبع را هم مشاهده بفرمایید. این مجموعه کامل ترین مجموع نمونه سوالات آزمون مربیگری بدنسازی و پرورش اندام درجه 3 می باشد.

سال : 1399
مشخصات فایل : 1.73MB / PDF
قیمت : 250,000 ريال

 

 

با توجه به شرایط کوید 19 دوره های مربیگری بدنسازی به چه صورت برگزار می شوند؟

در حال حاضر تمام دوره ها و آزمون های مربیگری بصورت آنلاین برگزار می شوند. کمتر از یک ساعت زمان به هر داوطلب داده می شود تا حدود 60 تست را بصورت آنلاین پاسخ دهد.

سمینار های مربیگری بدنسازی به چه شکل برگزار می شوند؟

وبینار های آموزشی یک روزه بصورت آنلاین برگزار می شوند. در واقع در این خصوص کار بسیار راحت تر شده است و توصیه می شود اگر به کار مربیگری بدنسازی مشغول هستید سالانه در چند وبینار شرکت کنید. تا هم با مباحث گوناگونی که اساتید این رشته مطرح می کنند آشنا شوید و هم آخرین دستاورد های علمی جهان را لابلای مباحثی که اساتید مطرح می کنند را بیاموزید.

دوره های مربیگری بدنسازی تست عملی نیز دارند. این آزمون چگونه برگزار خواهد شد؟

آزمون عملی مشابه قبل بصورت حضوری برگزار می شود البته در زمانهایی که اوج گیری کرونا کاهش می یابد و با رعایت پروتکل های بهداشتی.

سالانه تعداد زیادی مربی بدنسازی مدرک دریافت می کنند. آیا با این وجود امکان اشتغال بکار بعنوان مربی در باشگاه ها وجود خواهد داشت؟

به نظر می رسد اولویت فعلی فدراسیون ارتقاء سطح علمی جامعه بدنسازی و پرورش اندام است. در چامعه توجه به ورزش افزایش یافته است و تعداد باشگاه های بدنسازی نیز روز به روز بیشتر می شوند بنابراین برای کسانی که واقعا به مربیگری علاقه دارند و بشکل یک شغل تمام وقت به آن نگاه می کنند مثل هر شغل دیگری با در نظر گرفتن رقابت همچنان جا برای فعالیت باقی می ماند.

آیا کسب این مدرک مربیگری را توصیه می کنید؟

مباحثی که در این دوره ها مطرح می شود پایه و اساس کار بدنسازی است بنابراین اگر بیش از یکی دو سال هست که بصورت پیوسته در این رشته مشغول بفعالیت هستید به نظر می رسد داشتن این مدرک در ارتقاء سطح عملی شما بسیار موثر خواهد بود. اما اگر به مربیگری به چشم یک شغل می نگرید داشتن این مدرک نه تنها لازم است بلکه بخشی از مطالعات مورد نیازی شما در حوزه بدنسازی را پوشش خواهد داد.