اخبار / دانشگاهی / ۱۵ آبان آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پیام نور در کنکور ۹۷ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

۱۵ آبان آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پیام نور در کنکور ۹۷

<>مهلت تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی کنکور ۹۷ در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور ۱۵ آبان پایان می یابد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به درخواست دانشگاه پیام‌نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۷ و با توجه به موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای رشته های این دانشگاه تکمیل ظرفیت انجام می گیرد.

<>داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در کنکور ۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مرکز/ واحد آموزشی و کدرشته مندرج در سایت سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

<>داوطلبان می توانند با مشخص کردن رشته و مرکز/ واحد آموزشی مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده و با توجه به موارد مربوط تا ۱۵ آبان ۹۷ به مرکز/ واحد آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

<>تمامی متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

<>تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مرکز/ واحد آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

<>هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نمی شود.

<>تمامی متقاضیان «مرد» باید در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

<>پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

<>تمامی پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

<>تمامی پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مرکز/ واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و  مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷