اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / کنکور گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کنکور گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

کنکور گروه علوم انسانی دانشگاه آزاداسلامی صبح امروز جمعه با رقابت داوطلبان این گروه برگزار شد. کنکور گروه علوم انسانی دانشگاه آزاداسلامی صبح امروز جمعه با رقابت داوطلبان این گروه برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، این آزمون رأس ساعت 8 صبح در 218 حوزه امتحانی در سطح کشور و&nbsp7 حوزه امتحانی خارج از کشور برگزار شد. در این آزمون زیر مجموعه های سه و چهار گروه علوم انسانی به رقابت پرداختند.
 
در کنکور غیرپزشکی سال 89 دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان کلیه رشته ها به جزء گروه زبانهای خارجی و هنر دو جلد دفترچه سئوال تستی داده می شود. دفترچه شماره یک شامل سئوالات دروس عمومی و دفترچه شماره دو شامل سئوالات دروس اختصاصی می شود.
 
بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد 730 هزار داوطلب در کنکور رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در 7 هزار و 13 رشته محل غیرپزشکی به رقابت می پردازند که 49 درصد داوطلبان این کنکور زن و 51 درصد مرد هستند.
 
نتایج نهایی آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول شهریور ماه اعلام می شود و داوطلبان علاوه بر انتخاب شش رشته تمام وقت و 4 رشته پاره وقت دارای انتخاب هفتم هستند که دانشگاه در صورتی که داوطلبی حدنصاب لازم در هیچ کدام از رشته‌های انتخابی را کسب نکند با توجه به گروه‌های انتخابی و استان محل اقامت انتخاب هفتم را انجام می‌دهد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹