اخبار / دانشگاهی / کسب عنوان برتر مرکز کارآفرینی توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کسب عنوان برتر مرکز کارآفرینی توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در میان 122 مرکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان برترین مرکز کارآفرینی را به خود اختصاص داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، زرندی معاون تجاری سازی،ارتباط با صنعت و کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اعلام این مطلب گفت: طی ارزیابی‌های انجام شده در دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در سال گذشته ، 9 مرکز دارای برترین عملکرد در میان 122 مرکز کارآفرینی شناخته شدند.
وی افزود: مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، کاشان،مازندران، علوم اقتصادی، صنعتی شریف،تبریز،شیراز،صنعتی کرمانشاه و دانشگاه شاهد 9 مرکز برتر در سال 91 بودند.
وی تاکید کرد : طی سال گذشته در این مراکز 213 همایش و سمینار کارآفرینی، 53 خبرنامه،303 کارگاه آموزشی،513 کلاس آموزشی کارآفرینی و 27 جشنواره کارآفرینی در 27 استان با همکاری دبیرخانه مرکزی کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام شد.
خمیری ، مدیر امور فناوری و کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان نیز در این باره گفت: دلیل کسب این عنوان ، ارائه 10 طرح پژوهشی و چاپ سه عنوان کتاب مرتبط با کارآفرینی ، راه اندازی مجله کارآفرینی و توسعه کشاورزی، برگزاری 14 سمینار، سخنرانی و کارگاه برای اساتید و دانشجویان، برگزاری یک فعالیت مشترک آموزشی و ترویجی با سایر ارگان ‌ها و اجرای مسابقه ایده‌های برتر استان بوده است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲