اخبار / دانشگاهی / کسب 18 درصد رتبه‌های برتر دستیاری توسط دانشجویان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کسب 18 درصد رتبه‌های برتر دستیاری توسط دانشجویان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

درصد رتبه‌های دستیاری کشور و 51 درصد رتبه‌های دانشگاه توسط دانشجویان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) کسب شد. به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، رتبه‌های دوره دستیاری کسب شده توسط بخش‌های مختلف مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال جاری نسبت به سال گذشته رشدی 20 درصدی داشت و این بیمارستان توانست 18 درصد از رتبه‌های دستیاری کشوری و 51 درصد رتبه‌های برتر دانشگاه را به خود اختصاص دهد. امسال 23 رتبه از مجموع 129 رتبه بورد کشوری به عبارتی 18 درصد کل رتبه‌ها و 23 رتبه از مجموع 45 رتبه کسب شده توسط دانشگاه در تمامی رشته‌های پزشکی و همچنین 26 درصد از مجموع رتبه‌های کشوری و 74 درصد از مجموع رتبه‌های دانشگاه در 28 رشته‌ای که در این مجتمع موجود است، توسط دستیاران و بخش‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) کسب شده است.
شایان ذکر است، از این تعداد هشت رتبه اول، هشت رتبه دوم ، پنج رتبه سوم و دو رتبه چهارم توسط دانشجویان این بیمارستان در دوره دستیاری کسب شد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲