اخبار / دانشگاهی / کتب منتخب علوم پزشکی در سال ۹۸ معرفی شدند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کتب منتخب علوم پزشکی در سال ۹۸ معرفی شدند

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی در سال ۱۳۹۷ اقدام به فراخوان جهت ارسال کتب تألیفی در حوزه علوم پزشکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور کرد که طی این فراخوان تعداد ۲۹۷ کتاب به دبیرخانه کمیسیون ارسال شد.

<>پس از ارزیابی کتب توسط داوران بر اساس شاخص های مصوب در کمیسیون، کتاب های منتخب در سایت این دبیرخانه به آدرس: http://nasrme.ac.ir/books اعلام شد.

<>در سال جاری به جهت تسهیل و تسریع دریافت کتاب و نیز داوری کتب تألیفی، این امکان فراهم شد تا مؤلفان بتوانند کتاب های خود را شخصاً و به صورت آنلاین به دبیرخانه کمیسیون، در سامانه ای که به همین منظور طراحی شد (http://books.nasrme.ac.ir) ثبت و ارسال کنند.

<>در سال ۱۳۹۸ تعداد ۲ هزار و ۷۵۱ کتاب در سامانه دبیرخانه کمیسیون ثبت شد که تعداد ۲ هزار و ۴۶۰ کتاب در حوزه دانشگاهی بوده است که در نهایت پس داوری و ارزیابی کتب براساس شاخص های مصوب در کمیسیون تعداد ۲۳۹ کتاب به عنوان کتاب منتخب در سال ۱۳۹۸ تعیین شد.

<>بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ۳۸ کتاب بیشترین کتاب را در میان کتب منتخب دارد.

<>

<>آمار کتب منتخب علوم پزشکی در سال ۹۸

<>




دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸