اخبار / دانشگاهی / کاهش تراکم خوابگاه های دکتری کوی دانشگاه تهران تا پایان ترم جاری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کاهش تراکم خوابگاه های دکتری کوی دانشگاه تهران تا پایان ترم جاری

مدیرکل کوی دانشگاه تهران از کاهش تراکم خوابگاه‌های دکتری کوی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: تا پایان ترم جاری این خوابگاه ها به ظرفیت های اولیه خود باز می گردند.دکتر موسی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دلایل افزایش ظرفیت در سال تحصیلی جاری تراکم دانشجو در اتاق‌های خوابگاهی افزایش یافت.
وی ادامه داد: یکی از دلایل این افزایش ظرفیت وجود دانشجویان سنواتی بود که حدود 500 دانشجوی سنتوانی در خوابگاه ها مستقر هستند.
مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: در حال حاضر این دانشجویان سنواتی در حال دفاع از رساله های خود هستند و تا پایان آذر ماه بخش قابل توجه ای از آنها از رساله های خود دفاع کرده و خوابگاه ها را ترک می کنند.
وی ادامه داد : بنابراین تا پایان ترم جاری اتاق های خوابگاهی دانشجویان دکتری به ظرفیت اصلی خود باز می گردد و تراکم موجود کاسته می شود.
مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: اکنون درحال تجهیز خوابگاه ها هستیم و حدود 300 کمد و تخت برای دانشجویان تهیه کرده ایم که مشغول توزیع آن هستیم.
وی درمورد غذای دانشجویان کوی نیز گفت: در حوزه غذا بحث خاصی نداریم بیشتر نظر دانشجویان در خصوص کیفیت غذا است و ما سعی می کنیم دراین رابطه از ایده دانشجویان استفاده کنیم و اگر نظری داشتند آن را به کار گیریم.
مدیرکل کوی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای افزایش کیفیت غذا یک غذای نوع دوم نیز ارایه می شود که مخالف با غذای اصلی است به عنوان مثال اگر غذای اصلی همراه با گوشت باشد غذای نوع دوم از سبزیجات تهیه می شود تا اگر دانشجویی گوشت دوست ندارد بتواند از این غذا استفاده کند.
وی یادآورشد: در حال حاضر حدود 9 هزار دانشجو در کوی و خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران مستقر هستند.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲