اخبار / دانشگاهی / کاهش 40 درصدی وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه تا 3 سال آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کاهش 40 درصدی وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه تا 3 سال آینده

<>رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش می کنیم تا در 3 سال آینده، وابستگی این دانشگاه به شهریه 40 درصد کاهش پیدا کند.

<>

<>به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده با بیان این مطلب افزود: به همین منظور در نظر داریم تا با راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحدهای دانشگاهی، این واحدها بتوانند به منظور تامین بخشی از نیازهای مالی خود از این طریق اقدام کنند.

<>

<>عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: توجه به شرکت های دانش بنیان، یکی از اصلی ترین زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

<>

<>دکتر میرزاده گفت: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به طور جدی معتقد است پژوهش و تحقیق ضرورت اصلی برای پیشرفت علمی کشور است و به همین منظور برنامه‌ های جامعی برای توجه بیشتر به پژوهش و تحقیق در این دانشگاه در دست اقدام است.

<>

<>وی افزود: در موضوع مباحث مربوط به علوم انسانی هم با همکاری حوزه های علمیه اقدامات مناسبی تدوین شده و در دست اقدام است.

<>

<>به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر میرزاده ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در زمینه علوم انسانی مشاهده می شود، این است که مجلات معتبر علمی و استاندارد به منظور نشر علوم انسانی با مبانی اسلامی در سطح بین المللی نداریم.

<>

<>عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان گفت: به منظور جبران این نقیصه در نشست مشترکی با مدیریت حوزه علمیه قم تصمیم گرفته شد تا طی یک تفاهم نامه هم افزایی و همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه های علمیه افزایش پیدا کند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳